![]() |
|
||||||||
| SonForum Oyunları Forum oyunlarımız bu bölümde,sitrese bire bir. |

![]() |
|
|
Seçenekler | Stil |
|
|
|
|
#1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
sen bilirsin hıh....
![]() |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
söylediğin gibi oturuyoduk aylar geçti aradan eah
ben kendimle oturcam rahatsız etmeyin eah sıra masa benim kendim marangozdan yaptırdım |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
lan olum biz senle en arkada azmı oturduk kimya dersi öncesinde yağmurda top oynamıştınız hani defter beyaz olmuştu
![]() oturmazsan oturma lan ben bulurum birini ![]() |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
ben alfonzo28'in imzasındaki kediyle oturmak istiyom
![]() |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
ben piskopat aqrkadaşım geist machen le oturayım...
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
bn yalnız oturcam
kimse oturmaz benle ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
benim ruhinin yerini alabilcek varsa buyursun gelsin sıramız herkese açık ama muhi yaa biz beraber oturursak iyice psikopat oluruz yaw tehlikeli olur yani bizim sıra
![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
allah kardiye oturana sabır versin
![]() |
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
yaa neyim var benim çok iyi bi sıra arkadaşıyımdır ruhiye sor istersen
![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|