![]() |
|
|
#151 |
|
acı kaldı sadece bu aşktan bana
|
|
|
|
|
|
|
#152 |
|
bana biraz benden bahset
|
|
|
|
|
|
|
#153 |
|
bahset ki bende tanıyım artık sendeki beni
|
|
|
|
|
|
|
#154 |
|
beni unutanlar artık kendilerinide unutsunlar......
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
unutsunlar da ne yapsınlar
|
|
|
|
|
|
|
#156 |
|
yapsınlar mı yapmasınlar mı ne bu bendeki kararsızlık
|
|
|
|
|
|
|
#157 |
|
kararsızlık kötü bişeydir...
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
bişeydir oda elbet
|
|
|
|
|
|
|
#159 |
|
kabarmaz site yazın siz
|
|
|
|
|
|
|
#160 |
|
metin oyunu yanlış anladın heralde
siz kimsiniz? |
|
|
|
|
![]() |
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|