![]() |
|
|
#2 |
|
AWBS Destek Masası Türkçe E-Posta Şablonları
Destek Masası: Müşteri Yazdı - (Help Desk User Submit) Tür - (Type) : Metin - (Text) Konu - (Subject) : Destek Talebiniz {{%%HDTICKETID%%}} Cevaplandı Gövde - (Body) : Tarih: %%CURRENTDATE%% Merhaba %%CLIENTFIRSTNAME%% %%CLIENTLASTNAME%%, Açmış olduğunuz destek talebi destek departmanı tarafından cevaplandı: Zaman: %%HDTIMESTAMP%% Destek Talebi ID: %%HDTICKETID%% Sistem Bilgisi: %%HDUSER%% Kategori: %%HDCATEGORY%% Cevap: --------------------------------------------------------------- %%HDBODY%% --------------------------------------------------------------- Mümkün olan en kısa zamanda isteğinize cevap verebilmek için elimizden geleni yapacağız.. Destek talebninizi buradan takip edebilir ve değiştirebilisiniz: %%BASEURL%%/helpdesk.php?action=view_request&id=%%HDTICKETID%% %%ADMINLINK%% Saygılarımızla, %%COMPANY%% ################################################## ####### Destek Masası: Müşteri Kapalı - (Help Desk User Closed) Tür - (Type) : Metin - (Text) Konu - (Subject) : Destek Talebiniz {{%%HDTICKETID%%}} Kapandı Gövde - (Body) : Tarih: %%CURRENTDATE%% Merhaba %%CLIENTFIRSTNAME%% %%CLIENTLASTNAME%%, Açılmış olan detek talebiniz kapatılmıştır: Tarih: %%HDTIMESTAMP%% Destek Talep ID: %%HDTICKETID%% Sistem Bilgisi: %%HDUSER%% --------------------------------------------------------------- %%HDBODY%% --------------------------------------------------------------- İstediğiniz zaman destek talebinizi açabilir veya kapatabilirsiniz: %%BASEURL%%/helpdesk.php Saygılarımızla, %%COMPANY%% ################################################## ####### Destek Masası: Admin Yazdı - (Help Desk Admin Submit) Tür - (Type) : Metin - (Text) Konu - (Subject) : {{%%HDTICKETID%%}} Destek mesajınız cevaplandı Gövde - (Body) : Tarih: %%CURRENTDATE%% Merhaba %%CLIENTFIRSTNAME%% %%CLIENTLASTNAME%%, Aşağıdaki destek mesajınız için yeni bir cevap yazılmış: Zaman: %%HDTIMESTAMP%% Destek Talebi ID: %%HDTICKETID%% System Alias: %%HDUSER%% Yanıt: --------------------------------------------------------------- %%HDBODY%% --------------------------------------------------------------- Destek mesajınızı istediğiniz zaman görüntüleyebilir ve düzenleyebilirsiniz: %%BASEURL%%/helpdesk.php?action=view_request&id=%%HDTICKETID%% %%ADMINLINK%% Saygılarımızla, %%COMPANY%% ################################################## ####### Destek Masası: Admin Kapalı - (Help Desk Admin Closed) Tür - (Type) : Metin - (Text) Konu - (Subject) : {{%%HDTICKETID%%}} Destek mesajınız kapandı Gövde - (Body) : Tarih: %%CURRENTDATE%% Merhaba %%CLIENTFIRSTNAME%% %%CLIENTLASTNAME%%, Aşağıdaki destek mesajınız kapandı: Tarih: %%HDTIMESTAMP%% Destek Mesajı ID: %%HDTICKETID%% Sistem Alias: %%HDUSER%% --------------------------------------------------------------- %%HDBODY%% --------------------------------------------------------------- Destek mesajınızı istediğiniz zaman görüntüleyebilir ve düzenleyebilirsiniz: %%BASEURL%%/helpdesk.php Saygılarımızla, %%COMPANY%% ################################################## ####### Detek Masası: Oto Kapanma - (HelpDesk Auto-Close) Tür - (Type) : Metin - (Text) Konu - (Subject) : Destek Mesajınız {{%%HDTICKETID%%}} Sistem Tarafından Kapatılmıştır Gövde - (Body) : Tarih: %%CURRENTDATE%% Merhaba %%CLIENTFIRSTNAME%% %%CLIENTLASTNAME%%, Aşağıdaki destek mesajınız da herhangibir etkinlik olmadığı için otomatik olarak kapatılmıştır. --------------------------------------------------------------- Saat: %%HDTIMESTAMP%% Detek Mesajı ID: %%HDTICKETID%% System Alias: %%HDUSER%% --------------------------------------------------------------- Destek mesajınızı görüntülemek veya yeniden açmak için aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz: %%BASEURL%%/helpdesk.php Saygılarımızla, %%COMPANY%% ################################################## ####### Detek Masası: Etkinlik Yok Uyarısı - (Helpdesk Inactivity Warning) Tür - (Type) : Metin - (Text) Konu - (Subject) : Destek Mesajınız {{%%HDTICKETID%%}} için hiç etkinlik yok Gövde - (Body) : Tarih: %%CURRENTDATE%% Merhaba %%CLIENTFIRSTNAME%% %%CLIENTLASTNAME%%, Aşağıdaki destek mesajınız etkin olmadığı için kapatılacaktır. Sorunuz veya sorununuz için hala bir çözüm gerekiyorsa, destek mesajınızda belirtiniz. Eğer soru veya sorununuz çözümlendiyse bu mesajı yok sayabilirsiniz, biletiniz otomatik olarak 24 saat sonra kapanacaktır. --------------------------------------------------------------- Saat: %%HDTIMESTAMP%% Destek Mesajı ID: %%HDTICKETID%% System Alias: %%HDUSER%% --------------------------------------------------------------- Destek mesajlarınızı aşağıdaki bağlantıdan her zaman kontrol edebilirsiniz: %%BASEURL%%/helpdesk.php Saygılarımızla, %%COMPANY%% kaynak : http://www.r10.net/awbs/314554-awbs-...ablonlari.html |
|
|
|
|
| Konuyu Toplam 1 Üye okuyor. (0 Kayıtlı üye ve 1 Misafir) | |
|
|