PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Elektrikte ilk çağrı merkezi İstanbul'a kuruluyor


ALONE53
10-06-2008, 15:53
Elektrikte ilk çağrı merkezi İstanbul'a kuruluyor

Bugüne kadar acil durum veya arıza hallerinde aranacak çağrı merkezi olmayan elektrik dağıtım şirketleri, nihayet ilk çağrı merkezini İstanbul'da kuruyor.



Şehirlerdeki bağlı dağıtım şirketlerinin özelleştirilmesi devam eden Türkiye Elektrik Dağıtım Anonim Şirketi (TEDAŞ), ilk çağrı merkezini İstanbul Avrupa yakasında hayata geçiriyor. Yaklaşık 3 milyon 800 bin aboneye sahip en büyük elektrik dağıtım şirketi Boğaziçi Elektrik Dağıtım AŞ (BEDAŞ), kurulum işlemi devam eden çağrı merkezinde 4'ü İngilizce bilen 50 personelle 7 gün 24 saat hizmet verecek. Artık elektrik acil numarası 186'yı aradığında abonenin karşısına sesli bir bilgisayar değil, 50 kişilik bir ekipten oluşan profesyonel çağrı merkezi personeli çıkacak.
http://www.zaman.com.tr/haber.do?haberno=745946&title=elektrikte-ilk-cagri-merkezi-istanbula-kuruluyor
TEDAŞ'ın bağlı şirketi Avrupa yakasının dağıtım şirketi BEDAŞ, özel sektörden çağrı hizmeti almak için ihale yaptı. 18 Eylül 2008 günü yapılan ihalenin ardından İstanbul Levent'teki müdürlük binasının bazı bölümlerini boşaltarak yeni kurulacak call center'a (çağrı merkezi) tahsis etti. Çağrı merkezinin hayata geçmesiyle birlikte, elektrik kesildiğinde vatandaş kesintinin nedenini, elektriğin ne zaman yeniden geleceğini bugüne kadar olduğu gibi saatlerini harcamadan öğrenebilecek. Elektrik arızalarını bildirebilecek. Türkiye'de özelleştirilecek son şirket olan BEDAŞ, çağrı merkezini kendi kurmak yerine özel sektörden hizmet satın alınması yoluyla hayata geçirmeyi tercih etti. 18 Eylül'de yapılan ve yakında sonuçlanacak ihaleye göre çağrı merkezi 50 personel 4 vardiya halinde 24 saat görev yapacak. Merkezde 4 vardiya amiri, 2 donanım sorumlusu ve veri kayıt operatörü, 4'ü İngilizce bilir toplam 44 haberleşme ve veri kayıt operatörü görev yapacak. Çağrı merkezi bugüne kadar olduğu gibi 186 ile aranacak.