PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : görülmemiş komik şikayetler...


*fanii*
11-10-2007, 02:07
Nivea’dan Acayip Şikayetçiyim!
Ben bi hipermarkette çalışıyorum.Tam karşı standımda Nivea var.Sorun onların orda olması deil.orda çalışan görevli kız.Ben ona aşık olduğumu belli etmeme rağmen hiç bi tepki alamıyorum.Şikayetim şu:Nivea ya bu standı kaldırsın yada bu kızla tanışmamı sağlasın.
İlgililerden yardım bekliyor.
Rumuz:afacandeniss



Benle Sevgilime Komlo Kurmuşlar
"Kızım sen yeni kuşaksın masum ve yumuşaksın Kovadan sana koca olmaz çünkü sen başaksın"
Şimdi ben Kova burcu'yum sevgilimde Başak burcu ne şimdi biz ayrılalım mı? Hem bu yıldız isimli sakız'dan baska fal çıkmıyor mu,onları niye radyo ve televizyonlarda yayınlamıyorlar.
Benim şikayetim niye hep aynı reklamın radyo ve tv'de gösterilmesi olacak;bu reklamı görünce yada duyunca acaba diyorum; özellikle mi yayınlanıyor.Yani bir komplo teorisi olabilir mi? Bütün Başak ve Kova burcunda olanları ayırmak mı istiyorlar yoksa, hem toplam 12 burç var onlarla ilgili şöyle güzel şeylerin olacağını haber veren reklamlar yayınlasalar bence daha iyi olur kanaatindeyim. Teşekkürler



Mahmut Bakkaliye Ltd. Şti
Bizim bakkal ( Mahmut abi), hep gülümser. O gülücüğün altında mutlaka yatan şeyler :
-Hep dolaylı yollardan kazanç peşinde.
-Hep kazık atma ve durup dururken borçlu çıkarmalar
-Hep gülümser
-Çok sevimlidir
-Kafasının orta yeri boş, o kısmı hep sahtekarlk düşündüğü için orada saç yoktur. )
-İnanırmısınız arkadaşlar bizim orda en çok müşterisi olan bakkal o
Ben bu duruma naapiyim..
Kazık yemeğe alıştık.. Mahmut Bakkaliye ltd. Şti var olsun şikayet var kral olsun.. Byyyy



Şikayetini Yazıp Sinirlenmek İstemeyen Şikayetçimiz
23.07.2004 tarihinde Konya'da bulunan Yapıcı İş Merkezi'nin köşesindeki İdeal kart standından başvuru yapmak istedik. Fakat yaptığımıza yapacağımıza pişman olduk. Böyle bir terbiyesizlik görmedim ben. Bu şikayeti yazarken bile hala sinirlerim altüst olmuş durumda, bir türlü düzelmedi. Sorunu açıklamayacağım. Ancak lütfedip bir Dışbank yetkilisi tarafından aranırsam kendisine sorunu aktarırım. Umarım Dışbank'taki bütün çalışanlar böyle değildir.
Uzun uzun yazıp, daha da sinirlenmek istemiyorum çünkü.



Bu Modem Küfrediyor
Yaşanmış bu olayı şikayetçimiz Gökhan Olgun göndermiştir.Teşekkürler...
bilgisayar firmasına müşteri giriyor ve görevli ile dialog şöyle gelişiyor:
Görevli : Buyurun efendim, nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Dün aldığım modem arızalı çıktı. Paramı istiyorum.
Görevli : Peki arızası nedir? Telafi edelim.
Müşteri : Bu modem küfrediyor.
Görevli :
Müşteri : Dava bile edebilirim.
Görevli : Nasıl yani
Müşteri : Nasıl olacak. bağlanıyorum, basbaya ana avrad küfrediyor.
Görevli : Olamaz efendim
Müşteri : Oluyo!!! (iyice kızmış)
Görevli : Ama bu cihazın teybi hoparlörü filan yok.
Müşteri : Oluyo diyosam oluyo işte
Bu şekilde yaklaşık 10 dk. devam eden hararetli konuşma sonunda, iyice bağlantı-kullanım detaylarına filan inen görevli, sonunda 0 8222 XXX XX XX diye girmesi gereken bağlantı ayarlarında, vatandaşın 0 822 bölümünü yazmadığı, dolayısıyla alan numarasından sonraki numaranın isabet ettiği şanssız bir sabit telefon kullanıcısını bütün gece arayıp elektronik seslerle canından bezdirerek küfür ettirdiği; küfründe doğal olarak bilgisayarın hoparlöründen geldiği ortaya çıkıyor.



THY Danışma
THY Danışma hattını arayan bazı vatandaşlarla, görevliler, hostesler arasında geçen diyaloglar THY çalışanları tarafından derlenmiştir.
Yolcu:
— İyi günler hanımefendi, bir sorum olacaktı.
— Tabii buyurun.
— THY ticketing bölümünde çalışanların maaşı ne kadar?

THY:
— İyi günler, danışma?
— Bugün nereden bilet alabiliriz?
— Sadece Taksim ve havalimanı açık bugün.
— Anladım. Taksim'deki havalimanının telefonunu alabilir miyim?

Yolcu:
— Semiha Yankı Havalimanı'nın telefonunu alabilir miyim? (Sabiha Gökçen denilmek isteniyor.)

Yolcu:
— Diyarbakır’a yer var mı acaba?
— Maalesef yok efendim?
— O zaman beni yedek kulübesine yazar mısınız?

Yolcu:
— İyi günler iç hatlar.
— Bant kaydı mısınız, yoksa gerçek mi?
— Gerçeğim hanımefendi
— İyi o zaman, iyi günler.

Yolcu:
— İstanbul’a son uçak kaçta?
— Nereden?
— Buradan.
— Nereden arıyorsunuz?
— Şehir içinden.
— Nereden?
— Erzurum’dan.

THY:
— Ne kadar kalacaksınız Almanya'da?
— Neden soruyorsunuz?
— Ona göre bilet keseceğim.
— Olsun ben uçakta kalmayacağım ki otelde kalacağım.
— Bizans Class'a rezervasyon istiyorum.

(Adana uçağında yolcu karşılayan hostes koltuğunu bulamayan yolcuya sorar)
— Hangi numarada oturuyorsunuz beyefendi?
— Sanayi Mahallesi No: 14.

Yolcu:
— Diyarbakır kaç para?
— 58 milyon 500 bin, indirim belgeniz varsa 32 milyon.
— İndirim belgesi kaç para?

Yolcu:
— Trabzon'dan İstanbul'a kaç saat acaba?
— Beklemeye alan görevli 'Bir saniye efendim...'
— Sağolun iyi akşamlar.


Yolcu:
— Kars'a yer var mı?
— Maalesef yok efendim.
— Arada bir yerde falan yok mu, askeriz de.
— İndirim belgeniz var mı?
— Var komutanım.

Diyarbakır'dan arayan yolcu:
— İyi günler abi, ben İstanbul'a uçacağım da, pasaport lazım mıydı!

THY:
— Yolcunun adı lütfen.
— Duygu. Ama yolcu benim ve erkeğim!

THY:
— Uçak akşam beşte efendim.
— Doksan beşte mi, çok geç yahu.

Yolcu:
— İyi akşamlar, Lufthansa'nın uçağı indi mi?
— Onların uçağını biz göremiyoruz .
— Nasıl göremezsiniz, orası THY değil mi?

Yolcu:
— İyi akşamlar, Ağrı'ya yer var mı?
— Yer yok, dolu efendim.
— Acil gitmem lazım, firardayım da.
Kuşkucu bir bayan:
— Affedersiniz eşim Londra'ya uçuyor, yanındaki arkadaşının adı dilimin ucunda ama hatırlayamıyorum, siz bir bakıp söyler misiniz bilgisayardan?
— Yolcu hakkında bilgi veremeyiz efendim.
— Şey, bari yanındakinin bay mı bayan mı olduğunu söyleseniz, benim için çok önemli.

Terminalde yolcuyu uçağa götüren otobüsü gören Trabzon yolcusu,
— 'Ula, ben uçak parası verdim, otobüsle gitmem!




Şebeke Arıyor
Telefonların ekranlarında şebeke sinyallerine ulaşılamadığı zaman "şebeke arıyor" şeklinde bir yazıyla şu anda servis sağlayıcısının kapsama alanınıda olmadığını belirtir.İşte bu durumla ilk kez karşılaşan birisi telefonunun üzerinde şebeke arıyor yazısını görünce ilgili servis sağlayıcı firmanın müşteri hizmetlerini ara¤¤¤¤¤ "kardeşim beni niye arıyorsunuz" diye sormuş.




Gelen Şikayetlerin İmla Hatası İle Uğraşıyoruz.Ama Anlatım Hatası Olunca…
Şikayetçimizin gönderdiği şikayeti hiç değiştirmeden yayınlıyoruz.Şikayetçimizden biz şikayetçiyiz.
"Aycanlar şirketinden geldiklerini söyleyen bir bayan iki bay 25 11 2002tarihinde kavakpınar mah. gülyalı cad. sülün sok gelip ciğaz tanıtımı için eşimi kandoırarak su arıtıcısı veren yalan söyleyerek eşimi kandıran 10 peşin gerisi 15.15son taksiti 20miye senet imzalatan şirketten geldiğini söyleyen say .Murat ret şahıslı biri eşim ben eşimsiz hiç birşey almam dediğinde murat bey demişki eşiniz razı olmazsa şayet aldığınız ürünü geri getirerek verdiğiniz para karşılığında alış veriş yapabilirsiniz diye eşimi kandırarak senedi imzalatmışlar birde bizim mağazamız pendik şifa hastanesinin karşısında demiş yalan o adreste böyle bir firma yok ayrıca verdikleri ürünün servis adresleri yok buresmen sahtekarlık .dolandırıcılık üçkağıtçılıktır eve geldiğimde telefon ettiğimde ben dedimki murat beyle görüşebilirmiyim benimle görüşmedi ayrıca arıtıcı bozuldu zaman servis çağırmak yerine arıtıcıyı ayaklarına götürmemizi söylediler bu parayı ödemek idtemiyorum ama imzalatılmş senet olduğundan mecburum ama bir yolu varsa bana yardımcı olusanınız sevinirim ben kendim için uğraşmıyorum aynı şekilde bir olay garibanların başına gelmeden böyle pislikleri temizlemek gerekiyor bu konu hakkında bana yardımcı olursanız eğer veya biryol gösterirseniz sevinirim. İş Tel: 0216 ...................veya........... sizlerden haber bekliyorum teşekkür eder saygı ve sevgilerimi iletirim"




Kullanma Talimatları
Bunlar çeşitli ürünlerin üzerindeki kullanma talimatlarından alınmış cümleler ve espri olsun diye değil, ciddi ciddi yazılmış..
1-Saç kurutma makinesinin üzerindeki talimat:
"Uyurken kullanmayın"..

2-Kızarmış patates torbasının üzerinde:
"Kazanan siz olabilirsiniz.

3-Üstelik, satın almanız da şart değil..
Ayrıntılı bilgi torbanın içinde"..

4-Dial sabunlarının kutusunda:
"Kullanım sekli: Normal sabun gibi"..

5-Donmuş yemek kutusunda:
"Öneri: Buzunu çözün"..

6-Otellerde verilen duş başlığının kutusunda
"İçine bir tek bas sığar."

7-Hazır Tiramisu tatlısının kutusunda:
"Altüst etmeyin." (Uyarı kutunun dibinde, tatlının altında yazılı)

8-Marks & Spencer'e ait bir puding kutusunda:
"Ateşin üzerine koyarsanız ısınır."

9-Bir uyku ilacının üzerinde..
"Uyuklamaya sebep olabilir."

10-Rowenta ütü kutusunda:
"Giysilerinizi üzerinizde ütülemeyin"..

11-İngiltere'nin ünlü eczane zinciri Boots'un çocuklar için hazırladığı
öksürük şurubu kutusunda:
"İçince Araba kullanmayın"..

12-Çin mali Noel ağacı ışıklı süslemelerinde:
"Sadece içeride ve dışarıda kullanılabilir"..

13-Japon malı mutfak robotunun üzerinde:
"Başka amaçla kullanılmaz."

14-Fındık paketinin üzerinde:
"Dikkat: İçinde fındık var."

15-Amerikan Airlines Şirketi'ne ait fıstık paketinin üzerinde:
"Talimat: Paketi açın, fıstıkları yiyin."

16-Bir elektrikli testerenin üzerinde:
"Çalışırken elinizle durdurmaya teşebbüs etmeyiniz





Duvarlarıma Karışma Babaaaaa....
Geçen hafta babamla kavga ettim.Nedeni ,Eminem dinlemem ve duvarlarıma poster yapıştırmam.Bir de durmadan radyo dinleyip ders çalışmıyormuşum. Halbuki derslerime çok çalışıyorum.onlar benden çok şey istiyorlar.Beni anlamıyorlar.Ben Eminem'e aşığım.Bıktım artık ölmek istiyorum!



He-Man'imi İstiyorum!
Herkesin ya kaybettiği, ya kırdığı, ya da çaldırdığı bir Oyuncağı vardır. O kadar çok sevmiştir ki o oyuncağını büyüyünce bile arar durur. Bulursa çok şanslıdır. Ama bulamazsa içinde kalır. İşte benim en sevdiğim oyuncağım He-man'di. Yıllar evvel yazlıkta koltuğun üzerine bırakmıştım. Aşağıya indiğimde yoktu. Mutlaka bir çocuk içeri girip çalmıştı He-man oyuncağımı... Çünkü aradık aradık, bulamadık. Çok ağlamıştım. Bu olayın üzerinden tam 10 yıl geçti. Hala He-man'in aynısından ararım. 9 yıl evvel annemle babam He-man'e benzer bir oyuncak almışlardı ama onun yerini tutmadı. Çünkü ben aynısını istiyordum. Buradan He-man'imi çalan çocuğu (gerçi artık büyümüştür) kınıyorum. Ayrıca He-man'i üreten firmanın tekrardan He-man'i piyasaya aynı şekilde sürmesini talep ediyorum. Emin olun, onu ilk alan ben olacağım.



Vanilyalı Dondurma Aldığımda Otomobilimi Çalıştıramıyorum
General Motors şirketinin Pontiac marka otomobil departmanına gelen bir şikayet mektubu şu satırlardan oluşuyordu:

"Her akşam yemekten sonra ailecek dondurma yeme alışkanlığına sahibiz. Fakat bir çok dondurma çeşidi olduğu için her yemekten sonra ne çeşit dondurma yiyeceğimize hep karar veririz. Ben de markete gider alırım. Geçen ay otomobilimi değiştirip yeni bir pontiac aldım ve o günden beri markete gidip gelmek benim için sorun olmaya başladı. Çünkü ne zaman vanilyalı dondurma alsam market çıkışında otomobilimi çalıştıramıyorum. Fakat başka çeşit bir dondurma aldığımda arabam gayet güzel çalışıyor. Bu sorun size çok saçma bile gelse, benim çok ciddi olduğumu bilmenizi isterim. Vanilyalı dondurma aldığımda arabam çalışmazken, neden başka dondurma aldığımda arabam çalışıyor?"

Kolaylıkla buruşturulup atılacak bir şikayet mektubu gibi görünüyor, değil mi? Öyle de olabilirdi. General Motors yetkilileri bu şikayet mektubunu bir kenara atabilirdi, müşterinin sorusuda sonsuza dek yanıtsız kalabilirdi. Ancak General Motors şirketi olayı araştırması için bir mühendisi görevlendirdi.

Mühendis, nezih bir muhitte oturan, iyi eğitim almış Pontiac sahibiyle karşılaşınca biraz şaşırmıştı, böyle bir konuda dalga geçecek birine benzemiyordu. Akşam yemekten sonra yapılan dondurma alışverişine birlikte çıktılar. Vanilyalı dondurma alıp geri döndüklerinde, gerçekten de otomobil çalışmıyordu. Ertesi akşam çikolatalı dondurma aldılar ve araba çalıştı. Üçüncü akşam sıra çilekli dondurmadaydı ve araba yine çalışıyordu. Son deneme turunda vanilyalı dondurma alındı ve maalesef araba yine çalışmadı.

General Motors yetkilisi şaşkındı. Bir mühendis olarak, arabanın vanilyalı dondurmaya alerjisi olduğunu düşünmek pek akıllıca gelmiyordu. Bunun üzerine ziyaretlerine bir süre daha devam etti. Olayın günün hangi saatinde olduğunu, hangi tip benzin kullanıldığını, gidip gelme süresini ve daha pek çok ayrıntıyı incledi. Kısa bir süre içinde de ilk ipucunu elde etti. Vanilyalı dondurma almak diğer çeşitlere oranla çok daha kısa sürüyordu. Çünkü en çok aranılan ürün olan vanilyalı dondurma marketin hemen girişindeki dolapta satılıyordu. Diğer dondurma çeşitleri ise marketin en arka kısmında kurulu bir tezgahtan seçiliyordu. Herhangi değişik bir çeşidi almak bu yüzden çok daha uzun sürüyordu. Şimdi mühendisin karşı karşıya kaldığı soru şuydu? Otomobil neden daha kısa süre içinde geri dönünce çalışmıyordu? Zaman faktörü işin içine girince mühendis sorunun cevabını bulmakta zorlanmadı. Sorun, motor soğuduğunda devreye giren buhar kilidinden kaynaklanıyordu. Bu kilit, normal şartlarda motor durduktan hemen sonra devreye girip çalışıyordu ve çikolatalı yada çilekli dondurma alana dek geçen süre, motorun tekrar çalışması için yeterli soğumaya imkan tanıyordu. Vanilyalı dondurma gecelerinde ise süre çok kısa olduğu için motor soğuyacak vakit bulamıyor ve buhar kilidi devreye girmiyordu.

Bu öyküden de anlaşılacağı gibi, komik hatta asılsız gibi görünen bir müşteri şikayeti bir şirketin ürün geliştirmesinde kullanabileceği değerli bir veri haline dönüşebiliyor. Müşteri şikayetlerinin değerlendirildiği zamanlarda bir kurum için hediye niteliği taşıdığı bilinir. Bu gerçek öykü, garip bile olsa müşteri sorunlarının ve şikayetlerinin ürün ve hizmet geliştirmeye olan katkısının önemini gösteriyor.





Babam Kuşumu İstemiyo
Ben bi tane kuş istiyodum...En sonunda bitane muhabbet kuşu aldım.Ama var ya böyleee bir kuş olmaz.Başka ne diyim.Dakika başı ötüyo milletin kafasını ütülüyo babamda eve gelince kuşu doğru başka bi odaya götürüyo.Banada diyo satalım bu kuşu herkesi rahatsız ediyo diyor.Bende kuşumu çok seviyorum.Adıda uslu.Ama o kadar uslu değil babamın kuşu satmasından şikayetçiyim.




Ahhh İlhan Mansız Ahhhh
Bende tipik tüm Türk kızları gibi İhan Mansız'a aşığım.Ama beni diğer kızlardan ayıran fark ona daha önceden de bi takım şeyler hissetmem .Yani ta 1998 lerde o Samsunspor'da top koştururken bile ben çoktan ona abayı yakmıştım.Ama gelin görün ki adam bi Senegale gol attı.Dünya kupasında 3. olmamızda büyük rol oynadı.Hemen hemen bütün kızlar bu adama çarpıldı.
Ben kıskancımdır arkadaş hoşlanmam benim sevdiğim adamı bir başkasının sevmesinden.Ama ne kadar bağırırsam bağırıyım bu iş böyle sürüp gidecek .Nedeni çok basit.O bir topçu dahası çok ünlü ve çapkın bi topçu dahasıııı beni tanımıyo bileee işte bu sebeplerden doleyı İlhan Mansız'dan şikayetçiyim.Beni bu hale soktuğu ve platonik aşık ettiği için



Su Isıtıcını Isıtma
Istanbul'daki bir müsteri de kettle'inin (su kaynatıcı) eridiği sikâyeti ile servise basvurmuş. Kettle'in elektrik ile çalıstığını bilmeyen müsterinin ocağının üzerine su ısıtıcının ko¤¤¤¤¤ suyu ısıtmaya çalıştığı anlaşılmış. Ocaktaki ateşin erittigi kettle'in yenisi ile degistirilmesinde müsteri çok ısrarcı olmus. Istanbul'daki baska bir müsteri de elektrikli karıştırıcıyı tencerenin içinden çikarmadan yemek pisirmis. Alet eriyince de sikayetçi olmus.



Buzdolabında Mum
Diyarbakır'da ise buzdolabının içini aydınlatan ışığı yetersiz bulan bir vatandaş, içine birkaç mum yerlestirerek kendince sorunu çözmüs. Ancak mum buzdolabının tavan kısmını yakınca üründen sikâyetçi olmayı ihmal etmemis.



Bulaşık Makinesi Ne İşe Yarar?
Servis elemanlari Türkiye'nin dört bir yanından gelen "Bulaşık makinem tabakları, bardakları çiziyor ya da su boşaltmıyor" şikâyetlerini incelemek için gittikleri evlerde müsterilerin ıspanak,lahana gibi yıkanmasi zor sebzeleri bulaşık makinesinde yıkadıklarını, hatta salça yapmak için domatesleri bulaşık makinesinde yumuşatanlar olduğunu görünce şoke olmuşlar. Sebzelerdeki kumun, su çıkış borularını tıkadığı ya da makinenin içinde kalarak bulaşıkları çizdiği, bunun da arızaya yol açtığı ortaya çıkmış.



İçeriye Girmiyor
Bir IBM müşterisi:" İlk disketi sürdüm. İkincisini sürerken çok zorlandım. Üçüncüsü asla içeri girmiyor."



Diskler
Disklerinin hatalı olduğunu savunan müşteriye "diskleri satıcıya yollayin" denmiş. Satıcının eline geçen mektuptan disklerin fotokopileri çıkmış.