PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Dell kalıpları yıktı


NOYAN
07-19-2008, 12:25
Dell bugün, tüm işletmeler için tek bir çeşit hizmet modeli anlayışının geleneksel kalıplarını yıkarak, yerine kullanıcılara özel tasarlanmış Dell ProSupport’u tanıttı.

Yeni model hizmet anlayışı ile Türkiye’deki kullanıcılarına da dünyanın her yerinde uygulanan, aynı kalite ve seviyedeki hizmet anlayışını getiriyor. İstanbul ve Ankara merkezli açılan yedek parça merkezleri 10.000er değişik parça ile Türkiye’nin en uzaktaki kullanıcısına bile hizmet sözü veriyor. Dell, ProSupport ile her tür hizmet seviyesine hitap eden, müşterinin taleplerine göre şekillenen, proaktif yönetime yönelik esnek seçeneklere sahip iki adet kişiselleştirilebilir pakete dönüştürdü.

Dell Gelişen Pazarlar Genel Müdürü Laurent Binetti yaptığı açıklamada; “Müşterilerimiz farklılık gösteren, global ve kritik önem taşıyan bilişim operasyonlarında gittikçe artan gereksinimlerini karşılamak için tek tip hizmet anlayışını yerine daha kişiselleştirilmiş yeni bir anlayış tasarlamamızı istedi.

Dell olarak müşterilerimizin taleplerine kulak verdik ve harekete geçtik. ProSupport müşterilerin doğru zamanda, doğru şekilde, doğru hizmet paketini almalarını kolaylaştıran önemli özellikler sunuyor. ProSupport, son kullanıcıların ihtiyaç duyduğu üst kalite ve seviyede hizmetleri müşterilerimizin ve iş ortaklarımızın sunabilmeleri için atılan en önemli adımlardan biridir ve aynı zamanda da Dell’in “Simplfy IT” anlayışını oluşturan IT’yi basitleştirme vizyonunun da önemli bir parçasıdır.” dedi.

İnternethaber