PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Ba Bs Nedir?


selincelik
01-08-2018, 15:07
https://www.uyumsoft.com/wp/wp-content/uploads/2017/02/mutabakat-300x300.png

Ba bs (https://www.uyumsoft.com/i-mutabakat/) bildirim alış ve satış anlamına gelmektedir ve iki adet formdan oluşan bir sistemi ifade etmektedir. Ba formunda mal ve hizmet alımlarınıza ilişkin bildirimler, Bs formunda ise mal ve hizmet satışlarınıza ilişkin bildirimler yer almaktadır. Bu formlar Gelir İdaresi Başkanlığı’nın 2006 yılından itibaren uygulama zorunluluğu getirdiği otokontrol sağlayan bir uygulamadır. Aylık verilen bu formlar sayesinde ekonomideki kayıt dışı faaliyetleri önlemeye yönelik olarak detaylı veriler toplanabilmektedir.

Ba Bs ve Elektronik Mutabakat

Ba bs formları Başkanlığa verilmeden önce firmalar arasında mutabakat yapılması sisteme hatalı veri girişi yapılmaması açısından önemlidir. Firmalar arası mutabakatlar elektronik ortamda yapılarak bu süreç daha hızlı ve pratik bir biçime dönüştürülebilmektedir. Bu sistem internet üzerinden kullanılmakta olup ekonomik şartlarda ve hızlı çalışmaktadır. Üstelik bu sistemle yapılan işlemler kolaylıkla izlenebilmektedir. Tek bir adımla çok sayıda mutabakatı yapabilmek üzere tasarlanan bu sistem sayesinde mutabakatlarınızı kısa sürede ve doğru olarak gerçekleştirebilirsiniz.

Ba Bs ve Mutabakatların Elektronik Ortamda Hazırlanmasının Avantajları

Ba bs formlarının hazırlanması için tamamlanması gereken mutabakatların elektronik ortamda hazırlanması birçok avantajı beraberinde getirmektedir. uyumsoft.com tarafından hazırlanan elektronik mutabakat sistemini kullanarak hızlı ve verimli bir mutabakat çalışması gerçekleştirebilirsiniz. Mutabakat bilgilerini Başkanlığın istediği formata uygun olarak Excel ortamında hazırlamanızı ve mail ya da fax yolu ile müşteri ya da tedarikçilerinize kolaylıkla ulaştırmanızı sağlayan bu sistemde geri dönüşler de online olarak izlenebilmektedir. Aylık olarak yapılması gereken mutabakat için çok sayıda fatura ile çalışma yapmak ve karıştırma ya da kaybetme riskini göze almak zorunda kalmadan sorumluluklarınızı yerine getirebilirsiniz. Ay sonunda birlikte çalıştığınız firmalar ile te tek iletişim kurmak zorunda kalmadan hızlı ve etkin bir mutabakat çözümü elde edebilirsiniz. Bu sayede her ay harcamak zorunda olduğunuz zaman ve emek ortadan kalkarak önemli bir avantaj sağlar. Mutabakat işlemleri için belgelerin olduğu yerde olmanız da gerekmez. Dilediğiniz yerden online sistem üzerinden işlemlerinizi takip edebilir ve sonuçları görebilirsiniz. Mutabakat işlemlerini bu sistem sayesinde anlık olarak takip edebilirsiniz.