PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : sunucudan bilgi alınırken hata oluştu rpc


_SoN_
10-29-2013, 13:45
Bu hata çoğunlukla Android Play Store uygulaması sürüm güncellemesi yapıldığında veya Android sürüm yükselttiğinizde oluşmaktadır. Eğer bir uygulama güncellemeye veya indirmeye çalıştığınızda aşağıdaki gibi RPC:S-5:AEC-0 kodlu hata alıyorsanız bu önerdiğimiz çözümleri deneyin. Google tarafında bu sorunla ilgili çözüm çalışmaları devam ediyor.
http://www.androiddunya.com/wp-content/uploads/2013/06/android-rpc-S-5AEC-0-error.png
Çözüm-1:

Ayarlar > Uygulama yöneticisi (Andoid 4.1.x ve alt sürümler)
Ayarlar > Diğer > Uygulama yöneticisi (Andoid 4.2.x ve üzeri – Samsung)
menüsüne girip aşağıdaki uygulama ve servislerin her birine tek tek tıklayıp Verileri Sil/Temizle işlemi yapmak gerekli. Sonrasında telefonu kapatıp açın.
Google Hesap Yöneticisi
Google Hizmetleri Çerçevesi
Google Play hizmetleri
Google Play Store
Google Talk
İndirme Yöneticisi
Market Güncelleyici
Çözüm-2:

Ayarlar > Hesaplar menüsünden Google hesabı silip telefonu tekrar başlatalım. Telefon açıldığında veya Google Play Store girişte Gmail hesap tekrar eklendiğinde sorun giderilmiş olacaktır.
Çözüm-3:

WiFi gelişmiş ayarlarınıza girin ve aşağıdaki Google DNS adreslerini girin:
DNS1: 8.8.8.8
DNS2: 8.8.4.4

vbasic
08-28-2019, 13:54
çözümü basitmiş teşekkürler