Giriş

Orijinalini görmek için tıklayınız : Promosyon, promosyon ürünleri, duvar saati, şapka, anahtarlık, masa setleri


ozguraksoy9134
09-20-2011, 18:29
Promosyon Amaçları
Promosyon (http://www.promiks.com.tr/) özendirme demektir.
Promosyon, firmaların potansiyel müşterilerine kendilerini tanıtmak ve ürünlerini pazarlamak amacıyla kullandığı etkili bir tanıtım aracıdır. Günümüzde birçok ürün, Promosyon (http://www.promiks.com.tr/) niteliğinde sunulabilmektedir.
Promosyonun çeşitli amaçlarından söz edilir. Bunlardan bir gruplandırma şekli, Promosyonun hitap ettiği gruplara yöneliktir. Buna göre genel amaçlar şunlardır.
1. Satış gücünü desteklemek
2. Ürünün pazarlamasında aracı kuruluşların kabullenmesinin ve desteklerinin sağlanması
3. Tüketicilere ürünün satışının arttırılması Burada dikkatlice yapılan bir inceleme genel amaçların daha çok satışa yönelik olduğunu ortaya çıkaracaktır.
Bu hiçbir zaman promosyonun (http://www.promiks.com.tr/) iletişim amaçları olmadığı anlamına gelmez. Ancak, kabul etmek gerekir ki, promosyon (http://www.promiks.com.tr/) özellikleri açısından daha çoksatışın arttırılmasına yöneliktir.
Daha açık bir ifadeyle, promosyon üreticiden tüketiciye kadar geçen kanal seviyesindeki ürünün hareketini hızlandırmayı ve satışı arttırmayı amaçlar.