PDA

Orijinalini görmek için tıklayınız : Audı Servis EkiplerininYarıştığı finalde Türkiye, dünya 3.sü Oldu!


tomqoliq
06-14-2008, 15:49
AUDI AG’nin satış sonrası hizmetler alanında dünya çapında Audi yetkili servisleri arasında bu yıl İstanbul’da gerçekleştirdiği “4. Twin Cup Dünya Finali”nde Doğuş Otomotiv-Audi, genel klasmanda dünya 3.lüğünü kazanarak uluslararası anlamda büyük bir başarının altına imza attı.Çin’in birinci olduğu ve 36 ülkeden 60 ekibin katıldığı Audi Twin Cup Finali’nde Almanya ise dünya ikinciliğini elde etti. Doğuş Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, “AUDI AG, Doğuş Otomotiv-Audi’nin Türkiye’de satış sonrası hizmetler alanında gösterdiği başarılara ve tüm dünyada örnek alınan müşteri odaklı uygulamalarına bağlı olarak, 2008 Twin Cup Dünya Finalini bu yıl Türkiye’de düzenlenmiştir. Ev sahipliği yaptığımız bu yarışmada elde ettiğimiz dünya üçüncülüğü ise bizi ayrıca gururlandırmaktadır.” açıklamasını yaptı.



AUDI AG’nin 2005 yılından bu yana satış sonrası hizmetler alanında görev alan personelinin teknolojiyi yakından takip etmesini sağlamak amacıyla global çapta düzenlediği Audi Twin Cup Yarışması’nın dördüncüsü, 36 ülkeden 360 servis personelinin katılımıyla İstanbul’da düzenlendi. 1.2 milyon Euro bütçe ayrılarak yapılan organizasyonda ekipler teknik etap, servis etabı ve genel klasmanda teorik ve pratik bilgileri konusunda test edildiler. Servis etabında ürün bilgisi ve müşteri diyaloğu simülasyonları açısından değerlendirilirken, teknik etapta ise Audi A6 üzerinde gerçekleştirilen uzman mekanik onarımına kadar çok farklı değerlendirme süreçlerinden geçtiler. Twin Cup genel klasman sıralamasında takımlar teknik ve servis etaplarından aldığı puanların toplamı üzerinden değerlendirildi. Doğuş Otomotiv-Audi adına ülkemizi temsil eden Şenyıldız Otomotiv, genel klasmanda dünya üçüncülüğüne imza atmayı başardı. Ülkemizde düzenlenen Audi Twin Cup Finali’nde genel klasmanda birinciliği Çin elde etmeyi başarırken, Almanya ise ikinci olarak ilk üç ülke arasına adını yazdırmayı başardı.


Belçika ve Bosna’nın ilk defa bu yıl katıldığı Audi Twin Cup organizasyonu ile ilgili olarak görüşlerini dile getiren Doğuş Otomotiv-Audi Genel Müdürü Gino Bottaro, “ AUDI AG’nin tüm dünyada Audi yetkili satıcılarının birinci sınıf servis ve onarım kalitesine ulaşması ve müşteri odaklı çalışmalarına katkı sağlaması amacıyla düzenlediği Twin Cup organizasyonunun finallerinin ülkemizde düzenlenmesinden büyük gurur duyuyoruz. En iyi şekilde ev sahipliği yaptığımız organizasyonda elde ettiğimiz Dünya üçüncülüğü ise Doğuş Otomotiv-Audi’nin satış sonrası hizmetler alanında sahip olduğu değerli ve kalifiye insan kaynakları ile eğitme verdiği önemi en iyi biçimde belgelemektedir.” açıklamasını yaptı.


Audi Twin Cup 2008 Dünya Finalleri’nin ülkemizde düzenlenmesinde en büyük etkenin ise Doğuş Otomotiv-Audi’nin son 5 yıldan bu yana satış sonrası hizmetler alanında müşteri odaklı yatırımlarının bir sonucu olduğunu da vurgulayan Bottaro, “Doğuş Otomotiv-Audi olarak 2007 yılında AUDI AG’nin verdiği iş tekrarı hedefini % 5 seviyesine kadar indirerek, bunu başarabilen 3 ülkeden biri olduk. Ayrıca müşteri odaklı yaklaşımla geliştirdiğimiz “Serviste Prestijin 7 Prensibi” hizmet anlayışımızın uygulanması ile yapılan kalite ölçümlerinde müşterilerimizin memnuniyet seviyesinde artış gerçekleşti. Doğuş Otomotiv Audi’nin geliştirdiği ve ilk olarak ülkemizde uygulamaya alınan “Serviste Prestijin 7 Prensibi” İngiltere, Avusturya, İspanya ve İtalya’nın ardından en son olarak Almanya’daki ithalatçı firmalar ve yetkili servisler tarafından örnek alınarak kullanılmaya başlandı. Lüks segmentte müşteri sadakatinin en önemli noktalarından birini oluşturan satış sonrası hizmetler alanında ulusal boyuttan global boyuta yansıyan ve model olarak örnek alınan hizmet anlayışımızın, Türkiye’de Audi müşterileri tarafından takdir edildiğini düzenli yapılan kalite ölçümlemelerinde izliyoruz. Bu yüksek hizmet kalitesi sonucunda satış sonrası hizmetler alanında müşteri sadakat oranımız Türkiye sektör ortalaması ve rakiplerimizden çok daha yüksek seviyededir. 2010 yılında AUDI AG’nin hedefiyle paralel olarak Doğuş Otomotiv-Audi olarak bizler tüm dünyada satış sonrası hizmetler alanında müşteri memnuniyetinde ve iş kalitesinde en iyi olmayı hedeflemekteyiz” dedi.


Serviste 7 Prensip


• 1 saat prensibi

1 saati aşmayacak basit işlemler için randevu almaya gerek bırakmadan Audi müşterilerine ihtiyaçları olan servis hizmeti sağlanıyor.


• Dört dörtlük konfor prensibi

Audi müşterilerinin araçlarını uygun koşullarda bulunduğu yerden alınması ve işlemleri bittikten sonra bulunduğu yere teslim edilmesi sağlanabiliyor. Müşteriler Audi’lerini kendileri getirirlerse, dönüşleri için ulaşım imkânı sağlanıyor.


• 5 gün prensibi
Aracı periyodik bakıma almak için 5 iş gününü aşan bir randevu verildiği takdirde, beşinci günden sonra müşterilere ücretsiz otomobil tahsisi sağlanıyor.
• Mükemmel zamanlama prensibi
Audi müşterilerine araçları vaat edilen zamanda teslim ediliyor. Ama her ihtimale karşı olabilecek bir gecikme durumunda, ücretsiz otomobil tahsisi garantisi sunuluyor.
• Doğruluk prensibi
Sürpriz ödemelerle müşterilerin karşı karşıya getirmemek için yapılan her işlem, onay ve bilgi dâhilindekilerle sınırlı tutuluyor. Ekstra ücret talep edilmiyor.
• Şeffaflık prensibi
Faturalara açıklaması yapılamayacak hiçbir madde eklenmiyor.
• Özen prensibi
Audi sahiplerine araçları her servis sonrası iç-dış yıkaması yapılmış olarak özenle teslim ediliyor.